Obter e tratar información para o sistema de información de mercados elaborando a información de base para a aplicación das políticas de mercadotecnia-mix internacional, e asistir nos procesos de negociación vinculados ao contrato de compravenda internacional utilizando, en caso necesario, a lingua inglesa e/ou outra lingua estranxeira.
CÓDIGO: COMM0110
Familia Profesional: COMERCIO E MERCADOTECNIA
Área Profesional: MERCADOTECNIA E RELACIÓNS PÚBLICAS
Nivel de cualificación: 3
Obxectivo Xeral: Obter e tratar información para o sistema de información de mercados elaborando a información de base para a aplicación das políticas de mercadotecnia-mix internacional, e asistir nos procesos de negociación vinculados ao contrato de compravenda internacional utilizando, en caso necesario, a lingua inglesa e/ou outra lingua estranxeira.
Nivel académico o de coñecementos xerais:
Os alumnos deben cumprir polo menos algún dos seguintes requisitos:
a) Estar en posesión do título de Graduado en Educación Secundaria Obrigatoria.
b) Estar en posesión dun certificado de profesionalidade do mesmo
Nivel profesional ou técnico:
Non se precisa experiencia profesional previa nin coñecementos técnicos específicos.
Condicións físicas:
Ningunha en especial, salvo aquelas que impidan o normal desenvolvemento da profesión.
Denominación: MF1007_3: Sistemas de información de mercados
Duración: 180 Horas
Obxectivos: Analizar a incidencia das variables da macro e microentorno das empresas ou organizacións na actividade comercial. Analizar e definir as fontes e os sistemas de obtención de información máis adecuados para o mantemento do sistema de información de mercados (SIM) da organización. Definir procedementos de organización e control da información no desenvolvemento da actividade para configurar un sistema de información de mercados (SIM). Aplicar técnicas de recollida de información, de acordo cos obxectivos e requisitos previamente establecidos polo SIM. Definir e elaborar plans de traballo de campo para a obtención de información primaria relacionada coa actividade comercial mediante enquisas. Aplicar técnicas estatísticas e de tratamento de datos á información dispoñible no SIM para facilitar a súa análise, interpretación e posterior presentación en informes comerciais. Elaborar informes a partir da información xestionada polo SIM para a súa transmisión nos soportes informáticos e/ou físicos adecuados e polas canles establecidas.
Contidos teórico- prácticos:
UNIDADE FORMATIVA 1 : UF1779: Contorna e información de mercados. 60 h.
UNIDADE FORMATIVA 2 : UF1780: Investigación e recollida de información de mercados. 60 h.
UNIDADE FORMATIVA 3 : UF1781: Tratamento e análise da información de mercados. 60 h.
Denominación: MF1008_3: Mercadotecnia-mix internacional.
Duración: 130 Horas
Obxectivo:Identificar as variables de mercadotecnia para a toma de decisións na internacionalización da empresa. Analizar as características dos produtos e/ou servizos da empresa e os competidores para propor estratexias e accións relacionadas coa política internacional de produto. Analizar as variables que inflúen no prezo dos produtos e/ou servizos nos mercados internacionais, co obxecto de deseñar a política internacional de prezos adecuada ás estratexias e obxectivos da empresa. Identificar as variables que inflúen na política internacional de comunicación, co fin de deseñar e executar as accións necesarias para a consecución dos obxectivos e o desenvolvemento das estratexias da organización. Analizar a estrutura da distribución nos mercados internacionais, para seleccionar as formas de acceso e as canles de distribución máis adecuados ás políticas e estratexias da empresa. Analizar a estrutura da distribución nos mercados internacionais, para seleccionar as formas de acceso e as canles de distribución máis adecuados ás políticas e estratexias da empresa. Relacionar entre se a información proveniente do SIM e as variables que interveñen na mercadotecnia obtendo conclusións para o plan de mercadotecnia internacional da empresa. Elaborar un informe de base, briefing, de produtos/marcas para o desenvolvemento dun plan de mercadotecnia internacional.
Contidos teórico- prácticos:
UNIDADE FORMATIVA 1 : UF1782: Políticas de mercadotecnia internacional. 90 h.
UNIDADE FORMATIVA 2 : UF1783: Plan e informes de mercadotecnia internacional. 40 h.
Denominación: MF1009_3: Negociación e compravenda internacional.
Duración: 160 Horas
Obxectivo: Obter información do marco legal e fiscal internacional no que se realizan as operacións de comercio internacional habitual das empresas. Definir e utilizar sistemas para o tratamento da información-documentación relativos ás operacións de comercio internacional. Realizar a xestión operativa da compravenda internacional confeccinando a documentación requirida conforme á lexislación aplicable. Efectuar o control da xestión operativa e documental da compravenda internacional, mediante a utilización de medios físicos e informáticos. Interpretar a normativa e usos habituais que regulan as operacións de compra e venda internacional. Elaborar o precontrato e/ou contrato asociado a operacións de compravenda internacional e concursos ou procesos de licitación internacional de acordo coa normativa e usos habituais no comercio internacional. Aplicar técnicas de negociación adecuadas na determinación das condicións de operacións de compra e venda internacional. Aplicar técnicas de comunicación adecuadas na preparación e desenvolvemento de relacións comerciais internacionais.
Contidos teórico- prácticos:
UNIDADE FORMATIVA 1 : UF1757: Información e xestión operativa da compravenda internacional. 80 h.
UNIDADE FORMATIVA 2 : UF1784: Negociación e contratación internacional. 80 h.
Denominación: MF1010_3: Inglés profesional para comercio internacional
Duración: 120 Horas
Obxectivo: Interpretar a información, liñas e argumentos dun discurso oral en inglés, formal e informal, presencial e retransmitido, dunha operación comercial internacional definida. Interpretar os datos e información específica de distintos documentos, informes comerciais e fontes de información de comercio internacional escritos en inglés extraendo a información relevante para unha exportación e/ou importación de bens/servizos. Producir mensaxes orais complexos en inglés con fluidez, detalle e claridade, enituaciones-tipo do comercio internacional. Interactuar oralmente, en inglés, con fluidez e espontaneidade, cun e polo menos dous interlocutores, manifestando opinións diversas, en distintas situacións, formais e informais, propias de comercio internacional visitas a feiras, xestións e negociación de operacións con clientes/provedores. Redactar e cumprimentar informes, cartas, acordos/contratos de comercio internacional ou outros documentos habituais en comercio internacional, en inglés, aplicando criterios de corrección formal, léxica, ortográfica e sintáctica.
Contenidos teórico- prácticos:
UNIDADE FORMATIVA 1 : UF1764: Inglés oral e escrito no comercio internacional. 90 h.
UNIDADE FORMATIVA 2 : UF1765: Documentación en inglés para o comercio internacional. 30 h.
Denominación:MF1011_3: Lingua estranxeira profesional, distinta do inglés, para comercio internacional.
Duración: 120 Horas
Obxectivo: Interpretar a información, liñas e argumentos dun discurso oral en lingua estranxeira, distinta do inglés, formal e informal, presencial e retransmitido, dunha operación comercial internacional definida. Interpretar os datos e información específica de distintos documentos, informes comerciais e fontes de información de comercio internacional escritos en lingua estranxeira, distinta do inglés, extraendo a información relevante para unha exportación e/ou importación de bens/servizos. Producir mensaxes orais complexos nunha lingua distinta do inglés con fluidez, detalle e claridade, en situacións-tipo do comercio internacional. Interactuar oralmente, nunha lingua distinta do inglés, con fluidez e espontaneidade, cun e polo menos dous interlocutores, manifestando opinións diversas, en distintas situacións, formais e informais, propias de comercio internacional visitas a feiras, xestións e negociación de operacións con clientes/provedores. Redactar e cumprimentar informes, cartas, acordos/contratos de comercio internacional ou outros documentos habituais en comercio internacional, nunha lingua distinta do inglés, aplicando criterios de corrección formal, léxica, ortográfica e sintáctica.
Contenidos teórico- prácticos:
UNIDADE FORMATIVA 1 : UF1785: Lingua estranxeira oral e escrita, distinta do inglés, no comercio internacional. 90 h.
UNIDADE FORMATIVA 2 : UF1786: Documentación en lingua estranxeira, distinta do inglés, para o comercio internacional. 30 h.
Denominación: MP0378: Mercadotecnia e compravenda internacional.
Duración: 40 Horas
Obxectivo: Participar na elaboración de documentos e no tratamento e arquivo da información, relativos á planificación e operativa da actividade comercial internacional. Efectuar as actividades de apoio necesarias para a planificación estratéxica e a xestión das operacións comerciais no ámbito internacional. Realizar traballos de investigación comercial e tarefas de colaboración na execución do plan de mercadotecnia. Participar nos procesos de traballo da empresa, seguindo as normas e instrucións establecidas no centro de traballo.
Contenidos teórico- prácticos:
¿NO ENCUENTRAS TU OPOSICIÓN? VE AL BUSCADOR DE POSTAL3
Más de 23.000 alumnos han conseguido su plaza.
VIGO
C/ Zamora, 106
Tlf: 986 211 295
36211 – Vigo, Pontevedra
PONTEVEDRA
Plaza de la Curtidora 3 – 4
Tlf: 986 860 395
36003 – Pontevedra
VALLADOLID
Industrias 8, bajo
Tlf: 983 219 871
47005 – Valladolid
MADRID
Calle de Villaamil, 36 – 38
Tlf: 600 43 92 99
28039 – Madrid